Vill ha



Just nu önskar jag att mamma kom hem med en triss lott till mig, och till min stora lycka skulle jag vinna 50 000 kr. För idag har jag bara suttit och suktat mig själv. Har gått in på alla klädaffärer jag kan och kollat på deras kläder på internet. Jag vill ha så j*vla mycket just nu. Jag vill ha en ny skinjacka, nya gladiator skor, väskor, shorts, nya underkläder och listan kommer aldrig ta slut. Men antar att alla har den här ångesten nu. För alla söta små vårkläder hänger ju i alla affärer för tillfället. STACKARS OSS!!


Kommentarer
Postat av: steffi

haha har egentligen inte heller råd men brukar skrapa ihop 50 kronor och ta mig till solariet ändå :D brännan försvinner så fort nu på vintern när man har torr hud :(

2010-03-22 @ 20:37:46
URL: http://ministephanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0