väntan på brev

Redan idag har jag kollat i min brev låda 3 gånger.
Ska nämligen få brev från kyrkan om jag blir ledare eller inte i sommar.
Ni som undrar vad jag gör i kyrkan så ofta, så har jag gått en utbildning i 1 år nu. Jag konfirmerade mig i somras och nu vill jag bli ledare för årets konfirmander. Jag tror inte på gud eller nåt om ni tror det. Det är bara så grymt kul och dra på läger och lära känna massa. Mitt läger är verkligen ett minne för livet. Har många nya vänner och vänner som jag kom närmare därifrån. Träffade även min pojkvän där. Han var ledare på min läger. Han var den som lagade maten till oss ;)

Här är lite bilder från min konfaläger:

Jag och anton

Haha, killarna spexa lite, vi tjejer också men dom bilderna håller vi gömda!

Söta Sofia, (som jag kom närmare på lägret) och Nurre som hjälpte jakob i köket

Pelin , albin , rebecca och belin :)

Här tränar vi på våra låtar som vi gjort själva !

Våran lilla teater vi skulle göra! :)

Dans!


all kärlek till dom . jonas sara och sofia. Sköna prickar ;)

Markus och sara

Pelin i backrunden och jag och wille

Axel och jennifer

haha jennifer och patrik

Och min coola jakob! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0