Tisdag


Hejsan

Idag slutade jag redan halv 2 pga att min sista lektion var inställd.
Så jag och tjejerna åkte till hässelby strands kyrka där vi skulle hjälpa Patrik och Magnus med att ta hand om några barn... Men det kom inga barn haha! Men vi chillade galet där och umgicks med alla andra ledare som kom. Vi såg även i taket lyser stjärnorna. Har sätt den förut men hade inget emot och se den igen. Den är grym. Om ni inte har sätt den så se den! :)
När jag kom hem tog jag en dusch och nu sitter jag och väntar på min älskling som aldrig kommer. Men han är väll här snart.

<3

Kommentarer
Postat av: steffi

säg bara till vilka bilder du vill ha :D

2010-03-16 @ 20:19:33
URL: http://ministephanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0