tacos

hej allihopa.
Igår hade jag ingen tid att skriva i bloggen.
När jag kom hem från matchen så duschade jag och gjorde mig fräsch och sen drog jag upp till vällingby med jennifer. Köpte lite nytt smink, blev en foundation,mascara och en ögonbrynspenna. Efter det fick vi skynda hem och fixa oss och sen dra mot hässelby strand och handla mat till oss och tjejerna. Det blev tacos hemma hos erika och sen drog vi vidare till ankan. Det var riktigt kul där faktiskt ;) Senare på kvällen drog jag hem till älsklingen och sov där.

bilder från kvällen kommer senare idag :)

Kommentarer
Postat av: djustd

Hej! Hoppas du har haft en trevlig dag! Kram :)

2010-03-21 @ 21:13:25
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0