REPAIR

Hej.
Jag och älsklingen vaknade vid 11, sen log vi bara i sängen och prata och myste till 12 då vi gick upp och käkade frukost. Sen har vi varit förbi vällingby. Såg att det var rea på Syoss shampoo på åhlens så var bara tvungen och åka dit och köpa det ;) Jag har ju fått så slitet hår så jag hoppas verkligen att det här hjälper!
Kan ju upptadera er och berätta hur det funkade på mitt hår.

Min ring kommer senare idag. kameran var urladdad så måste ladda j*veln ;)


( haha vet att det typ stor på norska eller nåt på den vita. Men hittade ingen annan så den får duga )


Kommentarer
Postat av: steffi

om inte det där funkar så pröva TREsemme, skit bra kan jag säga som har världens slitnaste hår haha :D och när du har balsam i håret, borsta igenom det med en borste/kam innan du sköljer ur det så kommer håret bli jätte mjukt.

2010-03-28 @ 15:23:56
URL: http://ministephanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0