helvetes natt



godmorgon...

Jag har inte sovit bra alls inatt. Jakob kom hit vid halv 11 och då gick vi och la oss.
2 vaknade jag och ha stoooora smärtor i mitt öra. Kunde inte somna om så fick gå ner och ta en ipren. Vid 3 igen somnade jag om men vaknade vid 5 igen och hade ont i gen. Så tog en ipren igen. Men nu gör det så ont så jag och mamma ska åka in till läkaren. Har haft problem med mina öron förut men såhär illa har det aldrig varit. Örat har svullnat upp och jag är typ halft döv på mitt öra...

Skriver när jag kommer hem och berättar vad som har hänt..


update.. Fick inte tid förns halv 4. VAD SKA JAG TA MIG TILL?!
Smärtan går aldrig över :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0