frustrerad

Okej , jag hatar och förlora. Vi förlorade mot hsk med 1-0. Det var träningsmatch och vi körde 3x25. Sista halvleken gör dom mål. Dom spelade bra, vi spelade sämre. Men vi hade våra stunder som vi ägde dom. Men shit vad jag blev frustrerad (förlåt carro ) men din pappa kan inte vara domare! SHIT! Han dömde frispark till dom hela tiden. Vi fick 1 frispark på 2 halvlekar. Han dömde offside för oss och inte för dom. Jag var så jävla arg. Och han bråkade med oss som om han vore 15 år :S Sen nummer 8 i deras lag. Henne ville jag bara slå sönder haha. Hon och jag börja tjaffsa och hon börjar kalla mig åsna !?!? KOM MED NÅGOT BÄTTRE KVINNA!

Men matchen var bra, dom var bättre än oss.
Men vi kommer igen, snart börjar vi spela ute och då kommer vi komma igång igen ;)


Kommentarer
Postat av: Joline

Jag tycker att ni spelade bra (:

Vi var ju typ sämst i första och andra, eller kändes som det iaf :p

<3

2010-03-20 @ 14:45:09
URL: http://denisejoline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0