första dagen

Hejsan
Har haft en grym dag idag. Började 20 i 10. So, matte , lunch och sen slutade jag.
Både min spanska och min syslöjd var inställd.
Så åkte hem redan vid halv 12. Det gillar vi.
Nu har jag suttit och fixat på en header men som alla har förståt vid det här laget så är jag sämst! haha.
Så struntade i bilder och bara körde på en text. Får duga.
Men igår så tränade jag och skrev aldrig när jag kom hem. Jag var faktiskt helt j*vla slut. Ett muskel pass på vällingby är inte och leka med. Helvete vad det var jobbigt. Var helt svag efter. Idag lider man av träningsverk som attans!


Men här är min enkla header. Är den ok eller?

Kommentarer
Postat av: steffi

Säg till om du vill ha hjälp med bloggdesign, inte för att jag är super duper bra men det är kul att göra :D

2010-03-09 @ 15:20:23
URL: http://ministephanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0