this is my life

Hej, saknat mig?
Tänker inte skriva som jag alltid gör "förlåt för att jag inte har skrivit något, ska bättra mig " för det gör jag aldrig. Men fick verkligen bloggtorka och kände aldrig föratt blogga. Men nu har jag saknat det faktiskt. Att få skriva av sig och bara berätta om sin dag.

Men vad har hänt då? Jag har umgåts med vännerna, solat och åkt till grönan med min klass. Har även bestämt att jag ska till Frankrike med min pojkvän i Juli i 2 veckor, mys!
Sen nu på måndag har jag bal, MEN jag har bara köpt klänningen än så länge. Har alltså inga skor, ingen väska och inga smycken. Men det (hoppas jag) hittar jag i helgen.

Men nu ska jag åka till min älskade pojkvän och sova där!

Här kommer massa bilder:



En kväll med Helena och Jennifer på riddersvik (på bilden jag och helena)



Söta Jennifer och jag







Klara på en kväll i Allmäna med lite roligt folk




Bebban på hörnet och sara och klara! ♥



Söta Belin



Jag och jennifer på grönan i kön till uppskjutet! ;)




Jeff och Jennifer :)



Jag,Jonte,Lisa och Hadi i frittfall!



Jonte och jag ;)


Gulliga Richard!



Jag och Jonte i frittfall tilt! FYFAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0