SÖNDAG

Hej! :)
Har inte suttit vid datan sen i fredags.
Men jag berättar lite kort vad jag har gjort.
Tjejmiddag hos Matti som var riktigt roligt. Efter det drog vi till riddan och jag sov hos jakob den natten. På lördagen var jag i vällingby med mamma och shoppa inför balen, det gjorde jag idag också med min pappa. (Ska visa allt sen) Men igår så började kvällen hos Erika och sen hos johan och slutade i min säng med min pojkvän.
Men det här inlägget blev bara stressigt och konstigt. Men sitter inte vid min egna data och därför blir inlägget utan bilder ;)
pusshej

Kommentarer
Postat av: Sabine

gud vad kul med bal!

2010-06-29 @ 12:23:00
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0