i väntan

Snart ( tror jag) ska jakob vara i sverige igen.
Men medans jag ligger och väntar på att han ska ringa upp mig så gör jag en sån här grej för att fördriva tiden !♥
Ta fram din mobil och bläddra bland kontakterna. Fuska inte! För allt detta stämmer!

Hamnar du här under har du tur.

Snyggast bröst; Isolde
Snyggast rumpa; Ellen
Bäst i sängen; Joakim örjelind
Bäst på att kyssas; jakke
Smartast; Nicole
Snyggast; Simon Mellberg
Sötast; Viktor P
Luktar bäst; Calle gräslund
Mest omtyckt; Frasse
Högst IQ; Kevin

Hamnar du här under har du otur.
Äckligast andedräkt; Markus Rotstam
Fulast; Richard Lindfors
Fetast; Jesper Ljung
Minst omtyckt; Joakim Sternås
Sämst på att ragga; Tobbe Dahlström
Mest lökig; Christian Andersson
Mobbad;  Jeff
Homosexuell; Thomas 
Psykfall; Horndahl


haha, blev bara massa killar märker jag nu ! :P men men

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0