hola!

hejsan
nu var det en bra tag sen jag skrev. Har inte haft ork helt enkelt.
Men i helgen hade jag min 16års middag. Jag tyckte vi hade skit kul. Fick grymt fina presenter av alla också.
Just nu sitter jag hemma med Lisa och Jennifer. Vi har ett skolprojekt nu tisdag onsdag och torsdag och det får vi jobba med hemma. Vilket betyder sovmorgon! NICE!
Men snart ska jag och jennifer upp till vällingby för att möta upp Anton och min pojkvän Jakob. Vi ska hjälpa anton och köpa något fint till sin flickvän som fyller år idag! (GRATTIS SOIFA! )




Min banderoll jag hade på min tjejmiddag fin? :D







Kommentarer
Postat av: lisa

hej vad heter hon som har halsduk på sig:)

2010-01-31 @ 17:08:07
Postat av: Anonym

sv: helena :)

2010-01-31 @ 18:39:11
URL: http://emeliemoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0