singing

Hejsan
Idag var jag jury i bäst i väst. En musik tävling med några skolor i västerort.
Det var helt okej, och självklart så vann jonte delfinalen. GRATTIS TILL VINSTEN.
Den stora finalen är någon gång i april ;) Om ni vill se jonte såg jag att maja hade en video på honom.
Så ni kan ju kika in på hennes blogg ( www.kusinmajas.blogg.se )

Efter det så drog jag och tjejerna till hässelby kyrkan för att ha ledarutbildning och sen vidare till vällingby kyrka där dom hade lite uppträdande. Var jätte mysigt ;)

Men nu ska jag fortsätta med mitt oc tittande.
puss på rumpan!

Kommentarer
Postat av: melissa

SV: hihi aaw tack! :)

2010-02-25 @ 21:18:48
URL: http://melissablogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0