shuuue

hejsan alla söta :)
Idag så slutade jag kvart i 1 ( sista lektionen var inställd SKÖNT!)
Men idag är det FREDAG! Tror inte någon har missat det, men är alltid bra och påminna.
Men vad ska jag göra då ? Ingen jävla aning. Har bestämt med bebban att vi kanske ska träffas.
Annars så får jag väll ligga hemma och kolla på oc boxen jag fick av rebecca igår.
Men det har jag ingen större lust till.
Och som ni ser så har jag bytt header efter om och men. Tog först den som var min första header( som jag la in i ett inlägg tidigare) Men den var väldigt liten tydligen. Så gjorde en nu header lite snabbt. Inte den bästa men whata fuck. Nu får det vara den.
Men nu blev det ett himla långt inlägg här.
puuuuuuuuuuuss♥


och tack till helena som hjälpte mig , älskar dig gumman! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0