im bored. - Hur många kommer orka läsa hela? haha

Namn: Emelie

Piercingar: 1 i naveln och 5 i öronen

Tatueringar: zero

Längd: 156. kortis

Skostorlek: 36

Hårfärg: brunt

Fräknar: Kommer fram lite på näsan på somrarna

 Kär? I Jakob lundberg ♥

Önskar du att du bodde någon annanstans? Faktiskt inte, trivs bra i backlura.

Tycker du att du är attraktiv? Kan jag inte påstå

Dricker du? Händer

Vilket schampo använder du? Vad fan heter den, flaskan är rosa iallafall! haha

Vilken parfym använder du? Vet inte vad den heter :S

Vad är du rädd för? Hmm.. skräckfilmer haha

Gillar du att tvätta? Gillar och gillar, ibland måste man ;)

Gillar du berg- och dalbanor? Så grymt kul!

 Senaste...

Filmen du hyrde? House bunny med Helena

Filmen du köpte? Köper aldrig filmer

Låten du hörde: Lazee Calling out

Låten du laddade ner? Memorize David guetta

Personen du ringde? Min mor

Personen som ringde dig? Jakob

TV-program du såg? La ink

Person du tänkte på? Jakob , vem annars lixom? :P

 Favorit...

Låt: Älskar i made it - kevin rudolf

Sak att göra: Umgås med tjejerna

Sport: Spelar Fotboll

Dryck: Coca Cola, stor favorit!

Kläder: Allt som finns! haha

Film: Oc

Bil: haha ingen aning

Serie: Om paradise hotel räknas som serie så blir det den.

 Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? Yes i have

Ljugit för någon? Haha ja, det har väll alla ;)

Varit i slagsmål? Hahah aah

Blivit arresterad? ähm..... ja...

Träffat någon från internet IRL? Inte vad jag kommer ihåg

 Antal...

Gånger du varit kär? For real, 1 gång :)

Hjärtan brustet på grund av dig? Ingen aning

Tjejer du kysst? haha 3 tror jag :P men inte i nyktert tillstånd..

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Eftersom jag fortfarande går i grundskolan så alla. Men från lågstadiet har jag ungefär 6 st :)

Gånger ditt namn varit med i tidningen? 1 :)

 Senaste...

Boken du läste? Sandor slash ida.

Personen du fick e-mail av? oj vet inte

Personen du fick brev av? Jakob från när han var i canada. Eller det var ett vykort men kanske är samma sak

Personen du fick sms av? Bebban

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Oj jag minns inte det ens. Mamma kommer hem så sent på vardagar.

Saken du köpte?
Ny jacka och lite annat

Vad har du gjort idag? Tagit bort min spegelvägg så vi kan börja tapetsera.

Var det kul? nä det var jobbigt


Brukar du svära mycket? Händer då och då

När stiger du upp på morgonen? vardagar är det mellan 06.30-08.00, helger blir det väll runt 12-1

Vad har du på dig?
Svarta mjukisbyxor och en rosa munkjacka

Vad ska du göra ikväll?
Spakla och slipa mitt rum ;)

Vad är du allergisk mot?
Tomat, äpplen (inte alla) och polen

Var har du ont?
Ingenstans

Använder du hårspray
Händer typ 5 gånger i månaden

Kan du stå på händer?
Ja det kan jag :)

Håkan Hellström eller The Ark?
Ingen haha

Salt eller socker?
socker

Gillar du ketchup?
Ja det gör jag.

Är du glad nu?
Mest uttråkad

Var du glad igår?
Ja då!

Vad dansar du till?
Rnb typ ;)

Stockholm är... ?
Väldigt kallt -.-

Göteborg är... ?
Skit mysigt ;)

Kan du sjunga?
Jag kan men kan inte påstå att jag är duktig :P

Spaghetti eller makaroner?
Makaroner

Land du vill besöka?
Jag vill till thailand igen,


Kommentarer
Postat av: Linn

just nu lottar jag ut spotify invites på min blogg :) kolla in om du är intreserad !

2010-02-28 @ 16:06:17
URL: http://sweetthingss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0