alla hjärtans dag

Hejsan
här skriver jag lite när jag vill. Märker väll alla.
Men hela veckan har typ varit data fri. Har knappt suttit vid datan den här veckan.
Men ingenting speciellt har hänt faktiskt.

Men igår var det ju alla hjärtans dag.
Först var jag i kyrkan med alla ledare.
Det var en konfirmand dag så vi spela massa drama för dom osv. Vi var där från 9 till 4.
På kvällen åkte jag till pojkvännen och sov där.
Vi kollade på en film och jag fick en ros av honom! :)
Nu ska jag sätta mig ner och plugga lite hade jag tänkt.
Har ett stort prov om någon vecka.


älskling och jag för ungefär ett halvår sen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter din pojkvän

2010-02-16 @ 17:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0