i want some love.



jag har tråkigt, jag är trött, jag har ont i hela kroppen, jag har huvudvärk och jag vill att min pojkvän ska vara här.
Vet inte vad det är med mig men har typ ångest över att han inte är här nu. Men om jag har tur kanske han kommer hit ikväll men det tvivlar jag på. Han kollar på hockeyn.
Men imorgon då. Mina planer är att ta en picknik med Helena i riddersvik om vädret tillåter det.
Nu ska jag ner och se om det finns något och äta så jag kan tröstäta lite!
PUSS PÅ RUMPAAN

Kommentarer
Postat av: Emelie (:

Imorgon säger jag vem vinnaren av veckans blogg är så,

säg till dina läsare att verkligen rösta ikväll :D



www.goldenlips.blogg.se

2010-04-08 @ 12:54:05
URL: http://goldenlips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0