test

Tio första 
- Första bästa kompis:
Helena
- Första bil: Pappas volvo
- Första kärlek: Vet faktiskt inte
- Första husdjur: katt.
- Första semester: Turkiet
- Första jobb: Om sommarjobb gills så pappas jobb
- Första köpta skiva:
- Första piercing: Har i naveln och i öronen om det nu gills.
- Första konsert: Britney spears


- Sista alkoholdrycken:
öl
- Sista bilfärden: Påväg hem från fotbollsmatch
- Sista filmen du såg: 40 år och oskuld (kommer inte ihåg vad den heter på englska :P )
- Sista ringda telefonsamtal: Anton Thölberg! :D
- Sista bubbelbadet: Minns ej! :S
- Sista spelade CD: ingen aning
- Sista kyss: Imorse av jakob :)
- Sista gången du grät: Grät på gympan för att jag garva så mycket :P
- Sista måltiden: Pizza på lillarött på anton och jocke

har du någonsin
- Blivit arresterad: Ja :$
- Blivit kär vid första ögonkastet: Njaaa. har nog inte hänt
- Varit på tv: nope
- Fått ditt hjärta krossat: Yes..
- Sagt att du älskar någon utan att mena det: Nej det har jag inte.
- Busringt till någon: haha jaa ! 

Fem favoritsaker 
- 1.
Mobilen
- 2. Datan
- 3. Mina hörlurar
- 4. Mina kläder
- 5. Min pojkvän (men han är ingen sak men ändå hhaha )



Tre val

- Tacos eller pizza: tacos
- Öl eller vin: Öl
- Idol eller Let´s Dance: idol

Två saker att göra innan du dör 
- 1. Jobba utomlands i något år
- 2. lyckas i livet!

En sak du ångrar
- 1. att jag lätt mig bli så sviken och krossad en gång i tiden.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

hööörrruuu!!!! jakob ska fan inte komma före mig på favorit saker, och jag är inte ens med!!!!!!! :@:@:@ det gillar jag inte flicka lilla...

2009-11-14 @ 22:51:21
Postat av: emelie

hahaha jennifer! du vet att du är en av mina favoriter ;)

2009-11-15 @ 11:41:14
URL: http://emelimoberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha jag vet, jakob har ingen chans ;)

2009-11-15 @ 11:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0