söndag

Godmorgon
Kvällen igår blev lyckad, men jag såg mer ut som en servitör än en skolflicka igår haha. Menmen, det var kul. Vi körde jag har aldrig , åt god mat och dansade. Det var riktigt roligt, alla drog därifrån runt 12 så då gick jag hem. Igår så tonade jag mitt hår också, så nu är mitt hår lite mörkare. Toningen från förra gången hade försvunnit ganska mycket, hade fått ganska ljust hår igen och mina slingor hade kommit fram.
Men idag vet jag inte vad jag ska göra, ska nog bara ta det lugnt här hemma. Kanske kan träffa Jakob när han kommer hem. Men har för mig att hans bror skulle komma till honom idag så får se hur det blir.
Men nu ska jag hoppa in i en dusch och fixa mig lite.
Bilder från igår kommer snart, när belin har lagt in dom :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0