lördags kväll


Hejsan, igår så var jag med jennifer och sofie. Sofies mamma var inte hemma så vi åt middag och tjockade galet framför filmer. Runt 12 tiden åkte jag hem till jakob och sov där. Idag så åkte jag hem från jakob vid 1 och sen mötte jag upp anton och jocke så åkte vi till östermalm och letade efter någon speciel skoaffär som anton verkligen skulle till :P Efter en halvtimmes letande så hittade vi affären. Anton köpte ett par skor och sen åkte vi hem till Anton. Han hämtade lite träningskläder och sen åkte vi till lillarött och åt. Tack anton för maten! :D
Efter det åkte jag hem och har suttit hemma sen dess. Har blivit skit seg av att bara ligga här i sängen med datan.

Men imorgon har jag match 09.45 mot sollentuna. Så blir inte direkt någon sovmorgon imorgon.
Men ska ner och kolla i skafferiet nu, :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0