Träningen slut



Hejsan
nu är jag hemma, var skit skönt och träna. Det var olika maskiner i en ring, och i mitten var det en lampa och varje gång den blev röd så bytte man maskin. Det var skit härligt och jag har bestämt mig för att träna mkt mer :) Har frågat pappa om han kan betalla ett träningskort i vällingby. Han sa att han ska tänka på det men jag hoppas jag får det.
Men imorgon börjar jag 10 över 9 så får lite sovmorgon. Skulle spinna med helena innan våran fotbollsträning imorgon men det ända som fanns innan 6 var power yoga, Så vi får ta det nån annan gång. :)

Kommentarer
Postat av: Josefine Lundqvist

Haha tackar återigen då. Men då har jag en fråga; hur gammal ser jag ut att vara då? :)

2009-03-11 @ 13:34:04
URL: http://jlundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0