torsdag

Hej
Fredag imorgon! Skit skönt, har bestämt med sofie att vi ska hem till henne och några killkompisar följer med också, ska bli kul. Börjar halv 9 och fredagar går alltid så snabbt så det är nice. ska upp till vällingby och köpa en ny foundation. Min är hel slut! Så det är ett måste, ska upp dit med Sofie och kanske ogge och chrille.

Men idag så byte jag och helena lite kläder haha. Så nu har jag massa sköna koftor och snygga tröjor. hon ville typ ha sånt som jag knappt använder och jag tog typ sånt som inte hon använder så det var toppen. Men nu ska jag upp och packa lite gympakläder till imorgon så jag kan sova lite längre imorgon ;)
godnatt då<3

Kommentarer
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

sååå skönt med fredag idag :D

2009-03-06 @ 10:26:47
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0