torsdag


söööta jennifer på est:n ;)


Sen har vi då johan hahhaah (lägger bara in den för att jäävlas)

Hejsan
Idag har jag knappt varit hemma, men åkte till skolan runt 8.
Var en kämpig dag idag, bara jobbiga lektioner och en skit lång so lektion. Men efter skolan drog jag och jennifer till mig. Vi käkade, byte om och sen gick vi till bussen. Vi möte Erika och jossan och sen åkte vi till vällingby för att träna Step up, Core och Spinning. Var skit skönt. Nu är jag ny duschad och så har jag smörjt in mig med lite brun utan sol. Är så himla blek nu. Men nu ska jag kolla på tv och slappa lite.
Kommer få sova lite längre imorgon för min mentor är sjuk så blir ingen mentorstid på morgonen! :D

Men kommer inte skriva något mer ikväll så God natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0