sunshine



Hejsan
Hur är det mer er ? Jag mår bra, lite trött bara. Skulle egentligen åka och träna idag, men orkade bara inte åka iväg. Har lite ångest men får träna nästa vecka. Måste börja träna lite, snart kommer ju sommaren, haha kanske inte snart men inte långt kvar :) Idag har jag haft värsta ångesten, längtar efter värmen och när man kan gå i shorts och några söta skor!

Måste bara berätta en grej, vi har en tävling i vår skola (och några andra skolor) som heter bäst i vest elr något. Man ställer upp och sjunger elr något liknande och så är det en jury som ger poäng och sen är det final i hässelby gymnasium. Och igår på syslöjden kom 2 söta killar in och behövde 3 st till juryn som gick i 8an. Så jag Lisa och Sara ställde upp! :) Så snart ska vi bedömma folk som ställer upp, kommer bli fett kul :)

Kommentarer
Postat av: Jinet

Sv; Heheh jo ;P Fast det gick inge bra !

2009-03-05 @ 17:24:14
URL: http://pinklife.blogg.se/
Postat av: Josefine Lundqvist

svar: Ja det är så jobbigt att gå upp på morgonen. Jag är verkligen inte en morgonmännsika!

2009-03-05 @ 19:03:13
URL: http://jlundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0