söndag

hejsan
Imorse hade jag match i älta. Domaren var försenad typ 40min elr något så matchen började senare än tänkt. Men det blev 1-1 i matchen. Blev sur på en tjej och kasta snö på henne så fick gult kort :P Efter när jag hör det så garvar jag bara, men för fan vad sur jag va på henne då. Men jag åkte hem och jag och helena dushcade och sen åkte vi till vällingby. Jag köpte en söt axelrems väska från glitter för 200kr.
Senare möte vi sara och vi åkte till järfällas ishall och kollade på nån killes träning som sara känner. Vi hann bara se typ 15 min och sen slutade den.
Men nu sitter jag hemma, börjar 20 över 9 imorgon, Ska försöka se gossip girl innan jag går och lägger mig. Men tror inte det kommer gå, pappa och min lillebror kollar på wipe out :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0