snow

Hejsan
Nu är det ju snö på marken igen. har typ varit storm här i hässelby. Hur är det hos er?
Här blåser man nästan bort asså, och snön blåser hårt i ansiktet. När jag skulle gå på bussen från skolan så var det jätte stormigt. Sen när jag gick av bussen vid mig blåste det inte alls. Tyckte det var lite skumt ;) Hehe intressant va, men nu sitter jag hemma. Gick hem till lisa efter skolan och vi gjorde lite kokosbollar. Chrille och Jennifer kom efter ett tag också, men sen skulle lisa och jennifer till vällingby så åkte hem

Imorse var jag hos tandläkaren, var jätte nervös. gillar inte att gå till tandläkaren....
Men det gick bra, inga hål och inga problem! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

händer i helgen då? ;)

2009-03-24 @ 20:52:25
Postat av: Anonym

händer i helgen då? ;)

2009-03-24 @ 20:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0