lördag

Hejsan
Nu är jag hemma, gick direkt och möte klara för hon hade mitt busskort ! :D
Nu sitter jag i soffan med pappa och mamma, vi har köpt massa gott och läsk och nu sitter vi och tittar på melodifestivalen, fyfan vad dåligt det har blivit. Kollade ganska mkt när jag var mindre, nu var det himla länge sen jag kollade. Men det här är ju pinsamt :S Vet inte vad hon heter nu men hon som är riktigt ful och sjunger snälla snälla. Den låten var riktigt pinsam ;P haha men nu ska jag kolla vidare och tjocka sönder och tycka synd om mig själv att jag tvingas sitta hemma på en lördagkväll
Vad har ni gjort denna kväll ?

Kommentarer
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

haha ja folk brukar säga det :p

fast det är lite jobbigt ibland när man ska pussas å s å:P haha.

jag är 160. erik är 194.

2009-03-07 @ 21:25:22
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0