lisa tjejmiddag

Hejsan
Nu är jag hemma från ett äventyr med tjejerna i stan.
Vi möttes i vällingby för att åka limousine in ( det var iallafall tanken) Men det blev massa strul så vi fick ta tunnelbanan dit, men vi var på toppen humör så det var inge fel med det. Vi kom fram till restaurangen 6 ungefär, och vi åt massa god mat och 2 timmar senare åkte vi hem.
Vi skulle åkt limousine hem men dom vi skulle åka med först var uppbokade och sen hittade vi en annan. Men dom ville ha 1500 per bil och vi behövde 2, plus att dom bara åkte i 20 minuter i stan så vi skulle bara åkt i 20 min och sen skulle vi ta tunnelbanan hem sen. Så vi kände att det var onödigt och sparade pengarna.

Men vi hade skit kul och lisa fick massa söta presenter.
Jag tog inga bilder men dom andra gjorde det, så när jag får bilderna kommer jag lägga in dom ;)

Pusss


Grattis älskling och ta för en underbar kväll! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0