hemma från vällingby

Heejsan
Nu är jag hemma från vällingby, jag och jennifer kollade bara runt. Nu vet vi lite vad vi ska köpa imorgon i stan hehe. Påvägen dit på tunnelbanan så träffade vi lisa och lisa ;P Båda dom ska iväg i helgen, så dom hade stora väskor med sig. Så Lisa F ställde sin väska vid gången så folk kom knappt förbi. och så kom det två små killar och dom ramlade på väskan så vi började av garva. Dom lekte lite balla och började säga " vad skrattar ni åt!?" och så började han säga att vi var 1-3-5 och vidare. Sen kom vi fram till Vällingby så jag och jennifer reste sig upp och killarna skulle också av. Då skriker en gammal gubbe "SÄTT ER NER" han lätt skit sur, vi ba kollade på honom. Hans fru skämndes och sa "men tore...." då säger han bara "men jag vill inte ha något bråk hära"
Seriöst vad tror gubben, att vi ska slå små pojkar? :S Dom var kanske 7-8 år...hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0