hemma



Hejhej
nu är jag hemma från patrik, Richard Ogge och Jeppe var också där. Vi kollade på en film och dom höll på och flumma en massa. Jag var så himla trött så jag drog hem. Ska sitta vid datan en tag och sen ska jag dra ner och kolla på one tree hill och Gossip girl. Ett måste på en söndag ;)

Igår så ställde jag om min klocka på min mobil innan jag la mig, men min mobil hade automat grej men det visste inte jag så min mobil ställde om 2 timmar fram istället för 1 så imorse ringde min väckarklocka en timme tidigare -.- Och jag visste ju inte var klockan var, så jag vågade ju inte somna om. Så nu är jag fett sliten, sov typ 4 timmar inatt.

menmen, good natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0