Fredag

Hejsan
Idag efter skolan drog jag till vällingby med Sara och jennifer. Jag köpte ett puder, en foundation, örhängen och ett par trosor :) Vi träffade Helena och Amanda och sen gick vi till bussen, påväg hem till mig för sara plötsligt en snöboll i huvudet. Och bakom oss gick en gammal gubbe med stavar, vi vänder oss om och kollar på honom och han ba " Det var inte jag iallafall" Sen ser vi en kille i kanske 16 år ålder helt själv och han kollar bak och bara garvar, så sara får damp och skriker och pekar finger och han pekar bara tillbaka och kastar igen. hahahah Sara blev tokig, vi gick hem till mig och hon lugnade ner sig lite  ;) Dom gick precis hem till jennifer. Jag ska äta snart sen ska jag och helena hyra film och gå hem till henne.
Men skriver kanske hemma hos henne.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0