filmkvällen är slut

Nu har vi kollat klart på picture this.
Men ska berätta lite om broken english, den var ganska seg i början men sen blev den bra. Lite jobbigt slut man ville lixom se hur det gick. Men jag tycker den var bra. En tjej film helt enkelt ! :D



Sen såg vi picture this, jag tycker den var skit bra. Sånna filmer är verkligen jag, elr jag gillar dom iallafall. Handlar om en tjej som är impopulär och skolans snyggaste kille. Och han var ju riktigt snygg så vi hade ju lite ögongodis och kolla på ;)
Så ni som gillar riktiga tjejfilmer. se den här ;)






Är han inte riktigt snygg?! :D
Mee like!


Kommentarer
Postat av: jennie

sv: tack (: visst är den :D

2009-03-13 @ 23:39:06
URL: http://jennieholgersson.blogg.se/
Postat av: Helena

sv: men det är självklart emelie, det var skönt. nu är jag extremt laddad till ikväll, hihi <3

2009-03-14 @ 12:45:46
URL: http://helenakindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0