domare

Hejsan
Igår så åkte vi ända bort till saltsjöbaden, där träffade vi isolde på nån restaurang där hennes andra kompisar också var. dom hade fått vänta på oss för vi blev lite sena -.- Men runt 9 åkte vi til hässelby igen, träffade några av mina kompisar och sen drog vi hem vid 12. Jennifer och Isolde sov hos mig, men skulle upp tidigt idag för att döma 7manna. Så vi vid 9 gick vi upp och så åkte jag till grimsta.

Det var kul att döma men alla jävla föräldrar asså, dom har attityds problem! Dom stod och garva åt mig och sa till en i mitt lag "pipan är till för att blåsa i" och alla bara skrek och klaga. Mamma berättade nyss att min lillebror slutade pga av det. Om jag ska börja döma ska jag fan säga att dom som klagar får gå därifrån ! Pallar inte med några sjuka föräldrar på sidan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0