Bäst i väst

Hejsan.
Idag har det varit en fett härlig dag. För det första har det varit skit skönt väder. visst? och sen har jag ju varit med på bäst i väst. inte varit med då men varit jury. Har varit skit roligt, först kom vi ditt och vi fick våra pass vi skulle ha runt halsen. Vi kände oss värsta vip när vi satt där haha. Vi var där vid 11 då berättade dom vad vi skulle göra sen fick vi rast en 40 min till 10 i 1. När vi kom tillbaka började dom fixa med allt ljud, lampor och kameror ( Där här skulle tydligen visas på kanal 1 om jag fattade rätt) Vi fick se dom nummer från våran skola. Vi fick också lappar där vi skulle skriva poäng. Vi skulle skriva från 1-5. Vid 2 kom massa från våran skola för att kolla och det startade. Alla var skit duktiga. Jonte jonas och daniel spelade och dom var grymma! ;) men dom kom tyvärr 3a. Men hon som vann gick i 9an och hon hade gjort låten heelt själv med en kompis. 
Men nu kommer det var final i kfem i vällingby den 14 april tror jag, det får ni ju inte missa ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0