skolavslutning

Jag har skolavslutning på tisdag (9 juni) och jag hoppas verkligen att det kommer bli bra väder, förra året så spöregna det på min skolavslutning.. inte kul. men mitt problem nu är att jag har inget och ha på mig. Mamma och jag ska upp kolla lite på fredag. Har kollat runt lite, och det här skulle vara min dröm outfit .. Men jag kan ju bara drömma vidare haha



 Tänk er bruna ben, fylligt och lockigt hår och en naturlig sminkning. mmmmmmhm me like!



eller den här, fortfarande bruna ben, nåt coolt armband till och rakt långt hår och en lite sotig sminkning.

Vilken är eran favorit ? ;)
<3

Kommentarer
Postat av: maja

båda låter skitsnyggt, men första är lite mer sommar :p

2009-06-02 @ 19:44:00
URL: http://kusinmajas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0