scary

Igår så satt jag och jennifer på tunnelbanan , det var ju sverige och danmark så alla hade sverige tröjor och många var berusade. Efter ett tag så sätter sig en kille och en tjej brevid jennifer på samma sätte. Tjejen sitter jätte nära Jennifer och hon blir lite irreterad. Nån station efter så går killen av som satt brevid mig så killen som delade sätte med tjejen satte sig brevid mig. Och då kommer en till kille, tjejen säger åt han att sätta sig brevid henne ( på samma sätte igen ) Men istället går han på killen brevid mig och börjar slå honom. Dom hamnar nästan på mig och jennifer, tillslut så drar han ner tjejen på marken och ölen hon hade i handen hamna över mig och jennifer. Vi blir skit rädda och försöker gå därifrån ( killarna hamna ju på oss och det var inte kul) Tillslut får några dom och sluta och dom står vi en varsin dörr. Killen som började går av, men går på vid andra dörren där dom stog och börjar slå dom igen, än en gång så hamnar dom vi oss. Men då tog jag tag i jennifer och vi gick längre bak.

Vi var helt skakiga efter, vad tänkte dom med egentligen ? Två 15 åringa tjejer sitter brevid och vi får öl på oss och killarna ramlar typ på oss. Jag och jennifer har typ aldrig varit så rädda.
Och jag brukar inte ha så lätt för att bli rädd, så när jennifer såg att jag blev rädd blev hon ännu räddare, hehe sötis då ! <3


Kommentarer
Postat av: anna

haha med gud, jag hade vartit skitskraj ! kram

2009-06-07 @ 21:18:23
URL: http://annagustavssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0