roslagscupen



hejsan. Nu är jag hemma från cupen. Cupen var väll rolig men fyfan vad äckliga planerna var. Det hade regnat så mycket så dom var helt leriga. Men vi vann 1 match av 4, hehe vi kunde spela så mkt bättre. Alla var väll bara lite sega. Men idag så skulle vi egentligen ha 4 matcher till, men det hade regnat så mycket under natten så alla lag fick åka hem. Men det var bara skönt, för att sätta på sig blöta strumpor och skor som inte hade torkar från igår, gå ut och spela i spöregn och lera , gå tillbaka vänta 5 timmar och spela igen, uusch nej. Det var skönt att åka hem. Vi kom 4a iallafall ;)

Nu ska jag packa upp lite och sen lägga mig vid tvn eller nåt, är sjuuukt trött.

Kommentarer
Postat av: steffi

haha ja det var svin kallt när jag satt där.

2009-06-14 @ 11:28:14
URL: http://ministephanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0