otur ?

Hejsan
Idag var det skit chill i skolan, vi kom vid 10. La oss skönt och kollade på white chicks till 12. Jag Sofie och Jennifer åkte till vällingby där vi skulle möta min bror och min mamma. Mamma och min bror gick till polisen och banken och fixa massa och vi tjejer gick runt och leta kläder. Hittade tillslut en klänning, men när vi skulle betala så funkade inte deras kort grej. Så vi fick lämna undan den så imorgon får jag åka iväg och köpa den. Ska köpa lösnaglar och hitta något till min lillebror också ;)
Men just nu ligger jennifer och sofie på min golv, hehe dom har nåt ont i fötterna, vi var verkligen i varje affär!

Men nu ska jag gå . puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0