mysdag imorgon

Hejsan
Imorgon har vi mentorsdag i skolan, vi skulle egentligen dra till kaanan badet som vi gjorde förra året. Men i år regnar det så vi bestämde oss för att alla ska ta med sig godis och sånt och så ska vi sitta och kolla på film i klassrummet. Vi kommer börja 10 och sluta 1, fatta vad skönt. Jag tycker det ska bli myspys iallafall.
Jag var nyss på knallen och köpte godis kakor och läsk, imorgon ska jag svulla. Efter skolan kommer jag åka upp till vällingby och leta avslutningsklänning med mamma, (hoppas hoppas jag hittar något) Ska till polisen också och anmäla rån. Min bror blev rånad för nån vecka sen vid min skola! :O
Egentligen är det fan läskigt, det borde inte vara så här. Men min bror mår bra iallafall, men han måste få en ny telefon. Mamma och pappa ringer mig hela tiden och undrar vart han är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0