midsommar


Hellu
, Igår så åkte jag och helena till riddersvik med massa vänner, var där till 11 ungefär sen tog vi bussen hem. Vi gjorde lite mat med min bror och andre och sen satte vi oss vid tvn. Helena och andre var vakna till typ 7, jag och adde la oss runt 5. hehe helena är galen. Men vi vakna vid 2 och har inte gjort ett piss. Både hon och jag ska iväg på midsommar så vi håller på och packar nu ( hon hemma hos henne då ra ) Jag har snart packat klart sen bär det av till arboga hos min farbrors land. Var där förra året och då regnade det, så får hoppas på liiiite sol iallafall! :D

Kommentarer
Postat av: Elina

Mm fin tårta!!

2009-06-22 @ 16:03:11
URL: http://tankarisweetvalley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0