länge sen

hejsan.
Har inte skrivit sen måndags (?) typ. Men jag har knappt varit hemma, har umgåts med mina vänner. Men ska berätta lite kort om dagarna
Tisdag; i tisdags så hade jag skolavslutning, drog till lisa innan och sen gick vi till skolan. Var nånting på skolgården sen fick vi våra betyg och glass. Efter det gick vi tjejer hem till lisa, där vi käkade middag lite senare. På kvällen gick vi ut och träffa massa folk från våran skola. Satt vi allmäna ett tag och sen drog vi vidare till riddersvik. Jag åkte hem runt 12.
Onsdag; På onsdagen gick jag upp halv 8! (konstig nog) För att träffa viktor, möte honom vi bromma plan vid 9 och så åkte vi hem till honom. Vi tog det bara lugnt och kolla på tv. Båda var ganska döda, vi gick ju upp runt 8 båda två. Vid 2 åkte jag hem och drog på moppekurs. Var riktigt segt, jag var skit trött och där fick jag sitta i 2 och en halv timme. Efter träffade jag lisa och vi åkte till ängby och träffade en gammal kompis.
Torsdag;  Idag sov jag typ till 1, var så jävla trött igår så behövde sova ut lite. Vid 4 åkte jag till moppekursen och hade prov. Klarade provet också så nu får jag en moppe nästa vecka ;) Efter moppe kursen drog jag jennifer och några killkompisar till riddersvik, efter ett tag kom skit många och vi satt bara där hela kvällen typ. Jag och jennifer tog sällskap hem med min bror som hade varit vid skolan med några kompisar, vi satte oss i köket och käka mackor och flumma. Nu sitter jag och jennifer på mitt rum och ska sova snart.
Imorgon ska jag på körning med moppekursen sen drar jag på cup hela helgen.

Blev ett väldigt långt inlägg här ser jag haha, undra hur många som orka läsa det.


Så här såg jag ut på skolavslutningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0