länge sedan

ojojoj, här har man inte skrivit på länge. Men helt ärligt så har jag inte pallat sen har jag varit borta i 5 dagar i piteå på cup. Var hur härligt som helst, fast resan dit är inte lika härlig. 11 timmar med tåg och 1 timme med buss -.- Men cupen gick sisådär, gjorde 2 mål ;) haha lite lycklig är man ( missar alltid mina chanser hahaaha)
Kom hem idag iallafall, jag och helena tog moppen till vällingby och sen åkte vi hem och lämna moppen och åkte till ekerö och träffade danne, skulle träffat viktor men han dissar som alltid -.- Nu på kvällen kvällsbadade vi med några killkompisar. Kommer göra det imorgon med samma personer och jennifer också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0