har tråkigt



Har jag..? :


1. Kysst någon ? - Ja.
2. blivit kysst ? - Ja
3. Blivit kramad ? - Såklart!
4. Sjungit ? - Jaa alltid :D
5. känt dig fånig ? - Ja!
6. saknat någon ? - det gör väll alla
7. Ljugit ? - Ja det är klart..
8. Rökt? - ja det har jag
9. Testat droger? - Aldrig!
10. Åkt fast av polisen? - Haha ja tyvärr .. :P

Om mig.. :

1. Jag har aldrig: pass :P
2. Jag vill testa: sol dusch!
3. Jag gillar: mina äkta vänner
4. Jag ogillar: falska människor som pratar skit bakom ens rygg
5. Jag hatar: killar sometimes
6: Jag är trött på: skolan, ge mig sommarlov nuuuu!
7: Jag vill ha: Massa sommar kläder
8. Jag behöver: en omtänksam kille
9. Jag behöver inte: killar som better sig som idioter


Kärlek:

1. Killar eller tjejer?: Killar !
2. Är du kär?: - nope
3. Singel/ upptagen?: Singel!
4. Saknar du honom/henne?: Lite kanske hihi (a)
5. Vem kysste du sist?: - haha J
6. Vem kramade du sist?: Jennifer älskling
7. Längsta förhållande: haha oj, inte länge
8. Första kyss?: hmmm ? första hångel var jocke :D

Kommentarer
Postat av: Maria [Fotoblogg]

sv: okej härligt. Jo tack det är allt bra.



Hoppas du får en trevlig helg

2009-06-05 @ 13:25:59
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0