vad hade hänt ?

Tänkte att jag skulle berätta om vad som hände mina föräldrar, har ju bara sagt att jag har varit på rättegång och grejer.
Men iallfall, det var i oktober förra året. Jag var på cup så var inte hemma. Men min mammas bästa kompis Lina hade träffat en ny kille "jimmy" . Så mamma och pappa bestämde sig för att bjuda hem dom två och lära känna jimmy. När dom kom till oss hade dom redan druckit lite så båda var påverkade. Men dom åt middag och under middagen drack dom ganska mycket. Efter middagen så bestämde dom sig för att spela spel. Men jimmy var nu jätte påverkad så han somna ett flertal gånger på bordet. Så mamma lina och pappa hjälpte honom ut till soffan och la honom där. Efter nån timme så väckte mamma jimmy för att han skulle vara med. Dom sitter och snackar och sen går Lina och Jimmy ut i hallen. Jimmy hade tröttnat och ville gå hem, men Lina ville inte dra. Så hon försökte få honom och stanna. Tillslut så blev han riktigt sur och Lina skulle krama honom. Då puttar han in henne i vägen rejält. Pappa ser ju bara Lina flyga in i dörren, så han flyger ju ut och skriker åt jimmy " Vad håller du på med ? Slår du Lina?" Jimmy svarade inte så pappa sa till han att han skulle gå härifrån nu. Han följde Jimmy till dörren, och sen säger jimmy att han vill ha sin jacka så pappa vänder sig om föratt hämta den och då flyger Jimmy på min pappa. Han börjar bita pappa i handen, pappa försöker få honom och släppa med han släpper inte (och tänk er nu att varje gång han biter min mamma och pappa så biter han bara hårdare och hårdare och dom gör allt för att få honom och släppa) Pappa började slå honom mot ansiktet men han släpper inte. Så mamma hoppar in och försöker få honom och släppa min pappa. Men istället så biter han tag i min mamma istället. Sådär håller han på ganska länge och mamma och pappa slår honom, drar honom och försöker prata med honom. Men han är helt borta, han känner ingenting och hör ingenting, Det är helt svart framför honom. Tillslut vaknar Lina till och ser allt och försöker få bort honom och då biter han henne också. Min bror var ju hemma och såg allt så han öppnar dörren och drar ut Jimmy. Då får mamma lina och pappa honom att lugna ner sig. Pappa ligger på trappan helt blodig över ansikte och kropp. Mamma sitter på Jimmy och tillslut får han ju kraft igen och biter tag i pappas lår. Men sen kommer våran granne in och hjälpte dom, dom ringde polisen och mamma och pappa fick åka in till sjukhuset. Det här hände för ett halvår och mina föräldrar ha stora ärr från honom.

Men han Jimmy kommer få 1 års fängelse för det här nu, och det är riktigt skönt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0