städa


Haha ser väldigt (mongo(?) ut på bilden, och det är en väldigt dålig bild men det var mörkt och det blev med mobilen, men jag har i allafall julles jacka på mig haha! Lite stor ?

Hejsan
, jag och helena åkte runt på moppen lite och sen mötte vi pontus och robin i grimsta och fixade en grej och sen drog vi till preem, haha skulle fylla på luft i mina däck men det gick inte, sen fick vi reda på att den inte ens fungerade haha. Så vi åkte till statiol 24 med ogge jont och hadi som hjälp ( fast dom hjälpte oss inte ett dugg vi klarade det själva :D ) Efter att jag fått lyft i däcken så drog vi hem till mig , jag tog en dusch och sen mötte vi belin pelin jennie och rebecca. Blev skit hungrig sen så drog hem och åt en macka, så nu ska jag bara städa upp lite i mitt rum och sen ska jag till helena :)

puss

Kommentarer
Postat av: Minnie

Vem härmar vem, dessie, kissie eller vice versa? Läs inlägget på min blogg.

2009-07-27 @ 07:14:43
URL: http://www.minnies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0