söndag

Hejsan
Har inte skrivit så mkt, men i onsdags sov jag ju hos danne med helena och adam. Vi tog moppen dit också så det gick lite snabbare, hos honom bada vi i hans pool och bara tog det lungt och kolla på filmer. åkte hem ganska tidigt dagen efter. Senare på den kvällen så var jag med jocke och massa. Vi var först i lövsta och sen drog vi till jeppe och bada jacuzzi. Den dagen sov jag hemma, men dagen efter sov jag och jocke hos sebbe. Och igår så åkte jag och helena ut till ekerö igen och sov hos adam.


Men idag kom vi hem vid 4 ungefär, jag drog hem och byte om och sen träffa jag klara. vi träffa lite folk och sen drog jag hem. Påvägen hem träffa jag rebecca så hon följde med mig hem. Vi tog moppen till statiol och köpte lite chips och sen träffa vi jocke och hans kompisar.


 

Adam och daniel brottas i daniels pool


helena chillar med livet haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0