söndag



hejsan, har inte skrivit på ett bra tag. Men har typ bara varit hos julle varje kväll med massa kompisar. Sista kvällen blev jävligt knas, och blev lite besviken på en vän. Men minns inte vad jag har gjort annars men igår så träffade jag belin och alla andra, vi gjorde in så mycket. Åkte till statiol 24 och köpte lite godis och annat och sen åkte vi tillbaka till backlura och bara chilla.

Idag så åkte jag till barkarby för att köpa skor och jeans, men morsan och jag började bråka och hon blev på jävligt dåligt humör så jag ville åka hem. När jag kom hem tog jag moppen till julle, där anton också var. Dom fick mig genast på bättre humör :)
Men nu skriker pappa att det är mat. puss

ursäkta det slarviga in lnlägget...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0