sommarlov



Det är ju sommarlov nu, är knappt hemma så skriver inte alls mycket som ni märker.
Men har tagit det lugnt med kompisarna, har sovit borta mycket också. Mår bättre nu iallafall, egentligen skulle jag åka iväg med familjen i helgen men blir inget med det nu. Ska faktiskt på rättegång, för ett tag sen så hände det en grej med mina familjer så vi måste dit. Men nog om det, igår så stötte jag på hiv mannen (aidsmannen, alla kallar honom olika) Men jag visste inte vem han var, fick reda på det efter. Han raggar på tjejer på bussar, ber om nummer och sen våldtar dom. Men han träffa jag på bussen iallafall, han satt mitt emot mig och jag märkte att han verkligen tittade på mig. Kändes jätte obehagligt. Sen börja han snacka med mig, frågade om jag skulle utomlands, vart jag skulle, vad jag hette och om jag hade festat i sommar. När jag skulle gå av så reser han sig upp och tänker pussa mig!! Han tar tag i min midja och typ drar mig emot honom. Jag vänder åt andra hållet och säger nej och går av.

Usch blev väldigt äcklad, och jag var ju dum och gav han mitt nummer. Fråga inte varför, för det vet jag inte ens själv. Han var trevlig i början men när jag skulle gå av så skrämde han mig rejält, han ringde såklart upp senare på dagen och då sa jag till honom att han inte skulle ringa mer och radera mitt nummer...


Men nu blev det ett j*vla långt inlägg här, någon som orkade läsa? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0