rättegång imorgon

hej
Ska lägga mig nu, ska upp kl 7 imorgon bitti och sen dra vi iväg på rättegång. Min bror får inte följa med, för han var ju med. Jag har valt själv att följa med, jag var borta på cup när allt hände och jag vill se killen som gjorde det och jag vill veta vad som hände. Mamma och pappa har ju bara visat sina märken och sagt lite smått. Nu kommer jag få veta exakt vad som hände... På ett sätt är jag glad att jag inte var hemma den kvällen, men ändå skulle jag velat det. Skulle göra allt för att få honom och sluta. Menmen, den kvällen är förfluten nu och mina föräldrar mår bra igen. Hoppas bara den där jävel åker in. Det hoppas verkligen jag.

 Men innan jag går och lägger mig ska jag bjuda på den här låten, har lyssnat på den om och om igen ikväll. Tycker den är ganska bra faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0