pass på allt just nu


Hej, igår var jag bara hemma. Och ni som skickade sms, jag hade ingen lust och snacka med någon igår så ta det inte personligt. Men iallafall, idag sov jag till 1. Mamma och jag käkade frukost tillsammans och snacka lite. Hjälpte mamma städa lite och sen städa jag mitt rum. Träffade Rebecca en stund och snacka lite, ska kanske träffa jocke snart om han vill.. Ska också träffa erika runt 7- halv 8. Vi har ganska mycket och snacka om, får se vart allt leder.

Men ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra, vill träffa min älsklings tjej jennifer. Men hon kommer inte hem förns länge .. Men ska ner och äta, magen kallar. puuuuuss


Kommentarer
Postat av: h

"Men ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra" så lät det inte imorse när jag ville att du skulle vara med mig? :(

2009-07-09 @ 20:26:21
Postat av: h

det blev knas :p<3

2009-07-10 @ 00:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0